الأربعاء، فبراير 04، 2009

طرائف مصرية مطحونة في البارزيل المجنونة 6

جلست على الكرسي وحطيت زجاجة المية العزيزة أمامي
وقلت أدعبس باه شوية في الكركبة اللي حولي في الكرسي يمكن ألاقي حاجة اتلهي فيها ويكبس على النوم
الكرسي فيه رموت كنترول صغير بتاع إيه بأه ده وكمان تليفون
يالاه ده ليلتنا فل
أنا أموت في الدعبسة
المهم ضغت على زارير التليفون
واحدة ردت على
جت مين دي وهي فين أساسا علشان ترد
أنا قفلت السكة على طول
طيب نشوف بأه إيه حكاية الرموت ده
يااااااااااااااااااااااااااه يا حلاوة ده في تلفزيون
أتراي الشاشة اللي قدامي اللي من أول ما الطيارة طلعت وهي عمالة تعرض لي أرتفاع الطيارة عن المحيط أد إيه وأنا أموت من الرعب بتعرض قنوات فيديو
ماشي لما نشوف بأه إيه الموضوع يمكن نلاقي فيلم عربي لأسماعيل يس أنام وأنا بتفرج عليه ولا حاجة
فناة الأكشن: لا أنا مش ناقصة صداع بأه وضرب نار
قناة الرعب: أكتر من اللي أنا فيه دي يبقي كتير أوي
قناة الرومانسية: أستغفر الله العظيم
قناة الكوميدي: هيفوقني مش هنام كدة
قناة الكرتون: أه أهو كدة الكلام
أشغل فيلم كرتون حلو كدة وأنا هنام إن شاء الله
لاقيت فيلم كرتون لطيف جدا ولسة نازل جديد ومشفتوش قبل كدة وكمان أنجليزي حلو اوي
بدأت أتفرج وأركز مع الفيلم بأه علشان افهم
لا حول ولا قوة إلا بالله بأه أنا مشغلة الفيلم علشان أنام أقوم أركز معاها ويشدني علشان أترجم الكلام اللي يتقال والنوم يروح من عيني
اه يا ربي ده لسة فاضل 5 ساعات بحالهم
أعمل إيه يا ربيأه أفتكرت أنا معاي ال MB3حلو أوي أنا أسمع شوية قرآن ويمكن ربنا يهيدي وأنام
شغلته وبدأت أسمع ونمت لمدة ساعة بالظبط
وقمت فايقة جدا ولسة 4 ساعات على الوصول
يتبع

ليست هناك تعليقات: